Monday, August 22, 2016

ساک دستی شارین در ۶ طرح با ۵۰% تخفیف و پرداخت ۳۵۰۰ تومان به جای ۷۰۰۰ تومان

https://takhfifbazan.com/Data/Deal/2192/1.jpg

نام کالا : ساک دستی شارین سایز 3

دارای ۶ طرح مختلف

ابعاد :

  • طول : ۳۳ سانتی متر

  • عرض : ۲۰.۵ سانتی متر

  • عمق : ۱۱.۸ سانتی متر

دسته زیبا و نرم و مقاوم

ساخته شده از بهترین و مرغوب ترین مقواها

طرح ۱ : کد ۳۱۶۱

  • متن شعر : دوست نزدیکتر از من به من است وین عجب تر که من از وی دورم چه کنم با که توان گفت که او درکنار من و من مهجورم

  • رنگ ساک : سفید

  • رنگ دسته ساک : قهوه ای

طرح 2 : کد ۳۱۹۶

  • متن شعر : مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی پرکن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

  • رنگ ساک : رنگارنگ

  • رنگ دسته ساک : سفید

طرح 3 : کد ۳۱۶۶

  • متن شعر : گرم یاد آوری یا نه من از یادت نمی کاهم تو را من چشم در راهم شباهنگام که می‌گیرند در شاخ تلاجن سایه‌ها رنگ سیاهی

  • رنگ ساک : رنگارنگ

  • رنگ دسته ساک : شیری

طرح 4 : ۳۱۷۰

  • طرحی شیک و ساده

  • رنگ ساک : کرمی

  • رنگ دسته ساک : شیری

طرح 5 : ۳۱۶۰

  • متن شعر : مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد

  • رنگ ساک : کرمی

  • رنگ دسته ساک : قهوه ای

طرح 6 : ۳۱۹۹

  • جمله LOVE can never DIE روی ساک نوشته شده که هر کلمه با فونت مختلفی نوشته شده و یک قلب زیبا بالای ساک طراحی شده است.

  • طرحی شیک و ساده

  • رنگ ساک : خاکستری کم رنگ

  • رنگ دسته ساک : قرمز رنگ

ساک دستی شارین در ۶ طرح

from لیست تخفیفات روزانه تخفیف بازان https://takhfifbazan.com/Coupon-Detail/%D8%B3%D8%A7%DA%A9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%DB%B6-%D8%B7%D8%B1%D8%AD/i/2192

No comments:

Post a Comment