Sunday, November 27, 2016

ماساژ سنگ داغ در باشگاه ماساژ آرامش با ۵۰% تخفیف و پرداخت ۵۰۰۰۰ تومان به جای ۱۰۰۰۰۰ تومان

https://takhfifbazan.com/Data/Deal/1792/1.jpg
  • قابل استفاده جهت آقایان و بانوان
  • توسط ماساژورهای مجرب استان و منطقه ۱ کشور
  • ماسورهای مجرب ویژه بانوان و آقایان
  • محیطی شیک و لوکس و بهداشتی
  • سرو انواع عرقیات شیراز و آبمیوه ها و دمنوشهای طبیعی در کنار خوراکی هایی با ارزش غذایی بالا
  • نوع درمان آرامش بخش عمیق ماساژی بسیار لذت بخش که در آن ماساژور با استفاده از سنگ های آتش فشانی به رفع گرفتگی ها و تنش های عمیق می پردازد.

تکنیک ها:

در این نوع ماساژ ماساژور سنگ های آتش فشانی و باز اتی و مرمر را در دیگ مخصوص تا درجه مشخصی گرم می کند و بر روی بافت های بدن و سیستم عصبی مرکزی قرار می دهد.

فوائد ماساژ سنگ داغ:

در این نوع ماساژ گرما و وزن سنگ ها تاثیر بسزایی در نرم شدن و جریان خون بیشتر بافت ها دارد این نوع ماساژ با تلفیقی از ماساژ ازه و تکنیک های مخصوص به خود همراه با گرمای سنگ ها نفوذ بر عمق عضلات را جهت از بین بردن تنش و تقویت عضلات را بیشتر وراحت تر می کند که باعث برطرف شدن درد عضلانی ، گرفتگی ها . ایجاد تعادل و برگشت انرژی به بدن می شود و همچنین گذاشتن سنگ ها بر روی سیستم عصبی و مرکزی (نخاع و ساقه مغز) باعث شل شدن و انبساط اعصاب و آرامش بیشتر می شود.

گفتنی است لذت این نوع ماساژ مثال زدنی است

دفع سموم ، تقویت سیستم عصبی ، افزایش تمرکز ذهنی و مناسب برای افراد ام اس و غیره و مالتریا می باشد.

افراد مبتلا به دیابت ، فشار خون بالا ، نارسایی های قلبی بعد از حمام ، آفتاب ، غلظت خون کم (مصرف دارو و...) نباید از این نوع ماساژ استفاده کنند.

هر کوپن تخفیف شامل ۶۰ دقیقه ماساژ سنگ داغ در خانه ماساژ آرامش می باشد.

ماساژ سنگ داغ در باشگاه ماساژ آرامش

from لیست تخفیفات روزانه تخفیف بازان https://takhfifbazan.com/Coupon-Detail/%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DA%98-%D8%B3%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DA%98-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4/i/1792

No comments:

Post a Comment