Sunday, June 18, 2017

بلیط فیلم کنستانتین اکران سینما غزل با ۳۰% تخفیف و پرداخت ۳۵۰۰ تومان به جای ۵۰۰۰ تومان

https://takhfifbazan.com/Data/Deal/2100/1.jpg

تاریخ اکران : پنج شنبه ۸ تیرماه ساعت ۱۷:۰۰

فیلم: " کنستانتین " Constantin

فیلمی به سبک اکشن ترسناک آمریکایی محصول سال ۲۰۰۵

کارگردان: فرانسیس لارنس

بازیگران: کیانو ریوز در نقش جان کنستانتین، ریچل وایس، شیا لبوف و تیلدا سوئینتن در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

خلاصه داستان :

جان کنستانتین یک جن‌گیر است. در پی کشف خودکشی ایزابلا دادسون، خواهر دوقلوی او (بازیگری ریچل وایس) به کنستانتین پناه می‌برد و در نتیجه می‌فهمد که مامون برای ورود به دنیا احتیاج به خون خدا دارد و این خون را می‌تواند از روی لکه‌های خون روی نیزه سرنوشت (همان نیزه‌ای که عیسی را به قتل رساند) به دست بیاورد. اما باید مامون درون بدن خواهر دوقلو حلول کند و با نیزه سرنوشت کشته شود تا بتواند جسم یابد ولی کنستانتین خودکشی می‌کند تا خود شیطان به دنبال او بیاید تا بفهمد پسرش از او جلو زده است و از شیطان می‌خواهد تا در مقابل از مرگ خواهر دوقلو جلوگیری کند و در این صورت از یکی از تبصره‌های خدواند یعنی قربانی استفاده می‌کند و می‌تواند به بهشت برود اما شیطان ناراحت از این کار فقط نیکوتین بدن او را که موجب سرطان ریه او شده است از او می‌گیرد به امید روزی که گناهانش موجب به جهنم رفتن او شود.

درباره کنستانتین :

در فیلم که تقریبا از دنیای مسیحیت منشا می‌گیرد خدا به عنوان چیزی که میلیاردها قانون وضع کرده است و فرشتگان را مسئول بهشت و شیاطین را مسئول جهنم کرده است و افرادی نیمه فرشته و نیمه شیطان در این دنیا وجود دارند که تعادل را برقرار کرده یا برهم می‌زنند همچون خداوند پسر دارد (البته در این فیلم) شیطان هم فرزندی به نام مامون دارد.

بعد از خرید کوپن تخفیف مورد نظر جهت تکمیل مراحل نام نویسی، پیامک حاوی کوپن های خریداری شده، به همراه ساعت و روز مورد نظرتان را به شماره موبایل ذکر شده پیامک کنید و صندلی خود را رزرو کنید.

بلیط فیلم کنستانتین اکران سینما غزل

from لیست تخفیفات روزانه تخفیف بازان https://takhfifbazan.com/Coupon-Detail/%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%DA%A9%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7-%D8%BA%D8%B2%D9%84/i/2100

No comments:

Post a Comment