Thursday, September 1, 2016

فیلم انیمیشن لگو اکران سینما غزل شیراز با ۵۰% تخفیف و پرداخت ۲۵۰۰ تومان به جای ۵۰۰۰ تومان

https://takhfifbazan.com/Data/Deal/2224/1.jpg

تاریخ اکران : جمعه ۱۹ شهریور ماه ساعت ۱۹:۰۰

نام فیلم : " لگو The Lego "

کارگردان : کریستوفر مایلر

زمان : 100 دقیقه

محصول : 2014

داستان انیمیشن :

درباره یک لگو ساده و بامزه بنام امیت است که در ساختمان سازی کار میکند و بطور اتفاقی بجای یک لگوی دیگر که قبلا نشان کرده جادوگری بنام ویچروویوس است عوض میشود و نا خواسته وارد عملیاتی میشود که در آن فوق انسان هایی نظیر واندرومن،سوپرمن و...برای حفاظت از دنیا در برابر یک اهریمن بیگانه حاضر شده اند.امیت درواقع اوضاع حال دنیا را نشان میدهد.وقتی که دنیا از مردم میخواهد هر صبح خندان از خواب بلند شوید و با خواندن موزیک آرامش بخش همه چیز فوق العاده است صبح خود را در بدترین شرایط ادامه دهید.

درباره فیلم :

انیمیشن " لگو " با مخلوط کردن دنیای لگویی با هم یک دنیای جدید را بوجود آورد ،دنیایی که در آن قهرمان،جادوگر،دزد،اهریمن و... درهم آمیخته شده است.این انیمیشن هر چیز را که کودکان در یک انمیشن جستجو میکنند را دارا بوده و با خلق کارکترهای معروف و دوست داشتنی در قامت پلاستیکی، مانند عروسک هایی که قطعاتشان از یکدیگر جدا میشود هیجان و بامزگی را به تماشاگران هدیه داده است. از لحاظ بصری این انمیشن بسیار بالاتر و بیشتر از آن چیزی که انتظار میرفت ظاهر شد و انتظارات را برآورده کرده است.

می توان گفت که « لگو فیلم » یک اثر تقریبا بی عیب است که توانسته با ترکیب ژانر اکشن، ماجراجویانه و طنز و تاحدی انتقادآمیز یک انمیشن بیادماندنی را که چند سالی بود از طرف کمپانی های بزرگی نظیر دیزنی یا استودیو پیکسار ندیده بودیم را به بهترین نحو ارائه کند.

«لگو فیلم» دارای داستانی فوق العاده و جذاب، طراحی و دیزاین منحصر بفرد و شخصیت پردازی مناسب است که همگی این موارد باعث شده تا « لگو فیلم » تبدیل به یکی از بیاد ماندنی ترین انیمیشن های چند سال اخیر مبدل شود.

انیمیشن لگو بهترین انیمیشن سال 2014 ‏توسط انجمن منتقدان آمریکا که یکی از مهمترین انجمن‌های سینمایی محسوب می شود معرفی شد.

بعد از خرید کوپن تخفیف مورد نظر جهت تکمیل مراحل نام نویسی، پیامک حاوی کوپن های خریداری شده، به همراه ساعت و روز مورد نظرتان را به شماره موبایل ذکر شده پیامک کنید و صندلی خود را رزرو کنید.

فیلم انیمیشن لگو اکران سینما غزل شیراز

from لیست تخفیفات روزانه تخفیف بازان https://takhfifbazan.com/Coupon-Detail/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%84%DA%AF%D9%88-%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7-%D8%BA%D8%B2%D9%84-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2/i/2224

No comments:

Post a Comment