Thursday, September 1, 2016

فیلم استاکر Stalker اکران سینما غزل شیراز با ۵۰% تخفیف و پرداخت ۲۵۰۰ تومان به جای ۵۰۰۰ تومان

https://takhfifbazan.com/Data/Deal/2227/1.jpg

تاریخ اکران :دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۹:۰۰

نام فیلم : " استاکر "

کارگردان : " آندری تارکوفسکی "

بازیگران :

  • الکساندر کایدانوفسکی

  • آناتولی سولونیتسین

  • نیکلای گرینکو

محصول سال ۱۹۷۹

فیلم بر اساس داستان گردش کنار جاده اثر برادران استروگاتسکی ساخته شده‌است.

عنوان فیلم به روسی Сталкер می‌باشد که به معنی «راه‌بلد» یا «راهنما» است.

خلاصه داستان :

استاکر داستان منطقه‌ای اسرارآمیز در دنیایی پس از فاجعه است. در منطقه محلی وجود دارد که مردم باور دارند در آن عمیق‌ترین آرزوهای قلبی فرد برآورده می‌شوند.

نقد فیلم :

استاکر نیز مانند بسیاری دیگر از فیلم های تارکوفسکی بر پایه برداشتهای بلند و آرام گرفته شده است، با حرکات ریز و ماهرانه ی دوربین و پرهیز از شیوه ی معمول مونتاژ سریع جهت ایجاد روایت و صحنه های دراماتیک. در عوض نماهای بسیط تارکوفسکی به صورتی شاعرانه حقیقتی طبیعی را به نمایش گزارده است که به دور از هرگونه برداشتهای معمولی است.

داستان " استاکر " شامل دیدگاه تارکوفسکی به حقیقت و واقعیت است. » هنر واقعی است، هنگامیکه تلاش می کند تا ایده ای اخلاقی را مطرح کند. واقع گرایی تلاشی برای رسیدن به حقیقت است.» تارکوفسکی نیز مانند اتاق آرزوها در استاکر، تمایلی به دنیای خارج نشان نمی دهد، خصوصا درباره حقیقت، برعکس گرایش وی به سمت دنیای ذهنی و درونی است. اتاق حقیقت عمیق شخصی، و نه واقعیتی که در سطح آرزویش را داریم، برآورده می کند.

بعد از خرید کوپن تخفیف مورد نظر جهت تکمیل مراحل نام نویسی، پیامک حاوی کوپن های خریداری شده، به همراه ساعت و روز مورد نظرتان را به شماره موبایل ذکر شده پیامک کنید و صندلی خود را رزرو کنید.

فیلم استاکر Stalker اکران سینما غزل شیراز

from لیست تخفیفات روزانه تخفیف بازان https://takhfifbazan.com/Coupon-Detail/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%B1-Stalker-%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7-%D8%BA%D8%B2%D9%84-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2/i/2227

No comments:

Post a Comment